Returnering & ombytningspolitik

Skal du have sendt noget retur til Læderfar? Så se med her, hvor vi guider dig til en nem og hurtig returnering. Husk at vi hos Læderfar tilbyder 30 dages returret
SÅDAN FOREGÅR DET NÅR DU SKAL RETURNERE EN PAKKE.
  1. Når du har gennemført dit køb af returlabel på vores webshop, modtager du en mail med bekræftelse af dit køb. Dit label er IKKE vedhæftet i denne mail.

  2. Herefter modtager du en seperat mail med dit returlabel. Har du selv mulighed for at printe, kan denne printes ud og sættes på din pakke.

  3. Du modtager OGSÅ en seperat mail med en QR-kode. Denne anvendes hvis du ikke selv har mulighed for at printe dit returlabel. Du tager blot din pakke med til din pakkeshop. Her viser du en medarbejder din QR-kode på din smartphone, som herefter vil printe et returlabel til dig, som du kan sætte på din pakke. 


Når du bestiller en QR-kode til returnering, er den ikke tilknyttet til en bestemt ordre, altså kan du sagtens gemme din QR-kode til senere brug, eller sende flere ordre retur med samme label.

Vigtigt:
Husk altid at pakke dine returvarer forsvarligt ind. Produkter og emballagen skal returneres i samme stand som ved modtagelse

Generelle betingelser
  • Returlabelen er gyldig i 14 dage efter køb.
  • Denne returservice er gældende på ordrer der sendes retur indenfor Danmarks grænser (gælder altså ikke Grønland og Færøerne). 

Hvis du vælger at sende retur udenom vores returportal skal pakken sendes til vores
 erhvervsadresse:
Odensevej 58
5800 Nyborg

Vi afhenter ikke pakker sendt til en pakkeboks og vi påtager os ikke ansvaret for pakker, som ikke er forsynet med Track & Trace. Tjek hos fragtselskab om de leverer til erhvervsadresser, så din pakke ikke bliver omdirigeret til en pakkeshop.

Vi tager kun varer retur som er i ubrugt tilstand.


Sådan returnerer du din vare

 
1. Pak varen forsvarlig ind
2. Vedlæg en seddel med ordrenummer.
3. Send pakken afsted til os
4.
 Vi behandler din retur indenfor 1-3 hverdage efter modtagelsen. Under større kampagner såsom Black Friday, SALE mm. kan der forekomme længere behandlingstid

VI RETURNERE IKKE:
Special lavet varer såsom: Læder nøgleringe med special lavet tryk, som du selv har valgt. Special lavet varer, som du selv har været med til at designe

Ombytning

Hvis du ønsker at ombytte en vare, skal du sende varen retur til os og derefter placere en ny ordre på webshoppen. På den måde sikrer vi den nemmeste og hurtigste ekspedition af din nye vare.


Reklamation

Hvis du har købt et produkt hos os, som du ønsker at reklamere over, er det vigtigt at du hurtigst muligt kontakter os, så snart reklamationen er opdaget.

Send en mail med billeder, beskrivelse af din reklamation samt ordrenummer til annesofie@laederfar.dk

Du kan reklamere hvis en vare går i stykker mindre end 2 år efter købet. Det samme gælder hvis du opdager varen mangler funktioner som der er lovet eller forventet da du købte den.

Opdager du en fejl de første 6 måneder efter købet formodes den at have været til stede på købstidspunktet. Samme regel gælder ikke de resterende 18 måneder, og det er derfor som udgangspunkt dig, der skal sandsynliggøre, at fejlen var til stede på købstidspunktet.

Er du i tvivl er du altid velkommen til at kontakte os på tlf. 61 73 70 09 hvis du har spørgsmål